Eerste stagedag - Reisverslag uit Beaverton, Canada van Noury Salmi - WaarBenJij.nu Eerste stagedag - Reisverslag uit Beaverton, Canada van Noury Salmi - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag

Door: Noury

Blijf op de hoogte en volg Noury

30 Januari 2013 | Canada, Beaverton

Maandag 28 januari
Maandag had ik besloten om thuis te blijven zodat ik rustig mijn tassen uit kon pakken en een beetje aan de tijd kon wennen. Maar mijn nicht Vanessa heeft een kinderdagverblijf dat ze in hun huis runt, dus ik heb geprobeerd haar een beetje te helpen met de kinderen. Maar heb verder niet veel bijzonders gedaan.

Dinsdag 29 januari
Vandaag was de eerste dag dat ik met Frank mee ging naar het werk. Maar het is gebruikelijk dat ze allemaal samen vertrekken vanuit het huis van Frank. De broer van Mike had ik al ontmoet maar hun werknemer Ruben nog niet. Na mezelf aan hem voorgesteld te hebben zijn we naar Tim Horton's geweest wat de Canadese Starbucks is xD. Met koffie en een wrap zijn we naar Beaverton gereden wat ongeveer één uur van Uxbridge rijden ligt. Hier zijn we bezig met een renovatie klus waar zelfs de bewoners van zeer enthousiast waren dat ik aangekomen was. Na een korte rondleiding door de woning zijn we begonnen met de elektriciteit te verwerken in het plafond en hebben vervolgens het plafond met drywall afgewerkt en tenslotte de muren geplamuurd. en hierna ben ik nog samen met Ruben naar een winkel gereden om extra Drywall op te halen zodat we morgen weer genoeg op voorraad hebben. Om de dag af te sluiten zijn we weer langs Tim Horton's gereden om koffie te halen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noury

Voor het behalen van mijn MBO diploma dien ik in mijn vierde schooljaar een afstudeerproject te maken. En vervolgens mijn opleiding afronden door middel van een stage. Echter was ik van mening dat er niet genoeg uitdaging in een normale stage zat. Daarnaast zijn er in Nederland momenteel niet veel mogelijkheden voor stages. Daarom ben ik verder gaan kijken dan Nederland en ben uiteindelijk in Canada beland waar ik veel familie heb. Momenteel woon ik dus bij mijn neef Frank van Hezewijk die tevens samen met zijn broer Mike van Hezewijk het bedrijf van Hezewijk Contracting Group runnen. Dit is een aannemersbedrijf wat zich voornamelijk op het renoveren van woningen richt, maar is ook in staat om complete woningen te bouwen.

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 11818

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 31 December 2013

Stage Canada

Landen bezocht: